انتخاب وب سایت
  • نمايش صفحه شماره 3
  •         مدیر هتل فرهیختگان: محمدمراد مرادی

            مدرک تحصیلی: لیسانس

           شماره تلفن مستقیم:  06143260094       نمابر: 06143265835

           شماره تلفن داخلی: 227

    شرح وظایف مدیر هتل فرهیختگان

    • تعیین بودجه سالانه
    • تعیین اهداف کسب و کار و استراتژی های بازاریابی
    • تعیین وظایف کارکنان بخش های مختلف هتل و مدیریت و کنترل آنان
    • ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف هتل
    • اطمینان از وجود امنیت در سطح مطلوب و لازم
    • دریافت و بررسی شکایان و نظرات مشتریان
    • اطمینان از رعایت شدن قوانین و دستورالعمل ها در هتل از جمله داشتن مجوز، قوانین بهداشتی، ایمنی و ...
    • انجام سایر امور مربوط بر حسب تشخیص و ارجاع مقام مافوق

     

            مسؤول تدارکات: بابک حیدری نیا

           مدرک تحصیلی: لیسانس

           شماره تلفن مستقیم: 06143266316

          شماره تلفن داخلی: 226

          پست الکترونیکی: www.babakheidari92@gmail.com

    شرح وظایف مسؤول تدارکات

    • رسیدگی به درخواست خرید کالا و ارجاع آن ها به کارپردازان
    • راهنمایی و آموزش کارپردازان برای دستیابی به بهترین نوع کالاها از نظر قیمت و کیفیت
    • رسیدگی به برگهای استعلام بهای دریافتی وارجاع مجدد آن ها به تسلیم استعلام اخذ شده به مقام مافوق برای اتخاذ تصمیم قطعی در مورد خرید کالای مورد نظر
    • رسیدگی به امضای اسناد خرید برای تطبیق با مقررات مربوط و امضای نهایی
    • پیش بینی نیازهای واحد دانشگاهی از نظر ابزار و لوازم اداری، خدماتی، فنی، آزمایشگاهی، کارگاهی و مواد خوراکی مورد لزوم رستورانهای دانشجویی و نهار کارکنان و ارایه فهرست های مربوط به مقام مافوق
    • آگاه کردن انبارداران از اطلاعات تخصصی مربوط به نحوه نگهداری کالاهای آسیب پذیر به منظور رعایت مسایل مربوط به ایمنی و حفاظت فیزیکی کالاهای خریداری شده
    •  آگاهی از موجودی انبارهای دانشگاه به منظور تأمین و تدارک مجدد آنها در صورت رسیدن کالا به حداقل متعارف ...
    • مراجعه به نمایندگان کالاهای مورد نظر و اخذ استعلام بها و نمونه کالا با در نظر گرفتن مرغوبیت اجناس و ملزومات و کالاهای مورد نظر
    • دریافت تنخواه گردان باتوجه به متوسط خرید و ارائه اسناد و فاکتورهای خرید به حسابداری برای اعمال حساب
    • نظارت بر اجرای تشریفات مربوط به خرید از بازارهای داخلی بر اساس پیش بینی نیازهای تدارکاتی در کلیه سطوح دانشگاه
    • کسب نظرات واحدهای درخواست کننده کالا از نظر کنترل چگونگی اقلام خریداری شده پس از تحویل کالا.
    • تهیه پیشنهادهای لازم برای فروش، تعویض کالا، وسایل اسقاط و غیراسقاط و نامناسب
    • تهیه پیش نویس آگهی های مناقصه، خرید و نامه های مربوط
    • انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها
    • انجام سایر امور مربوط بر حسب تشخیص و ارجاع مقام مافوق
    • انجام سایر امور مربوط برحسب تشخیص وارجاع مقام مافوق.

     

           مسؤول دبیرخانه: ناهید قربانی

          مدرک تحصیلی: لیسانس

         شماره تلفن مستقیم: 06143265837

        شماره تلفن داخلی: 233

     

    شرح وظایف مسؤول دبیرخانه

    • ایمیل کردن نامه های ارسالی به منطقه و دریافت نامه های ایمیلی از منطقه و بایگانی کردن نامه های دبیرخانه
    • انجام ارسال نامه ها و بسته های پستی و تلگرافها و اخذ قبوض و چک کردن رسیدهای پستی و ارسال آن ها به امورمالی
    • انجام امور بایگانی محرمانه به منظور حفظ سوابق محرمانه.
    • بررسی ادواری پرونده ها و سوابق به منظور انتقال اوراق یا پرونده های غیر ضروری به بایگانی راکد
    • تهیه گزارش لازم درمورد اوراق و پرونده های زائد به منظور امحاء آن با توجه به مقررات مربوطه در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی.
    • نظارت مستمربرگردش مکاتبات واتخاذ تدابیر لازم به منظورحصول اطمینان از اعاده نامه ها به دبیرخانه پس از اقدام.
    • پاسخگویی به ارباب رجوع، مقامات و مسؤولان دانشگاه و واحدهای دانشگاهی در امور مربوط به دبیرخانه
    • ثبت های نامه های وارده و صادره.
    • انجام ماشین کردن نامه های قسمت های امورحقوقی، اداری(قراردادها، کمیسیون، نامه های اداری)، واحد فرهنگی و نامه های متفرقه.
    • انجام سایر امور مربوط برحسب تشخیص وارجاع مقام مافوق.

    1 2 3 4