انتخاب وب سایت
  • نمايش صفحه شماره 2
  •          مسؤول خدمات: احمد پوربرات

            مدرک تحصیلی: فوق لیسانس

            شماره تلفن داخلی: 258

         

    شرح وظایف مسؤول خدمات

    • سرپرستی امور خدمات
    • پیش بینی مواد مورد نیاز
    • پیش بینی کار در مورد نیاز و ارائه گزارش به مقام ذیربط
    • تهیه و تنظیم گزارش و صورت جلسات از حوادث و وقایع
    • تعیین محل کار خدمتگزاران و تعیین ساعات کشیک
    • نظارت بر حسن اجرای وظایف
    • نظارت برنظافت محوطه و کشیک آبدارخانه ها
    • نظارت بر امور خدمات از قبیل نظافت ساختمانها به طور منظم.
    • نظارت بر انجام امور نظافت سالنهای امتحانات وآزمون سراسری
    • نظارت بر تحویل اجناس و ملزومات اداری از انبار و تحویل به اتاقهای اداری
    • نظارت بر انجام خدمات عمومی ساختمانها از قبیل: روشنایی، حرارت مرکزی،کولر، آب و برق
    • نظارت بر انجام امور نظافت کلیه ساختمانهای اداری، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی ، خوابگاه ها، آزمایشگاه ها و مهمانسراها
    • برنامه ریزی کامل برای نظافت تمام ساختمانهای دانشگاه
    • تنظیم و تهیه برنامه کشیک برای کارکنان زیر مجموعه درایام هفته
    • انجام سایر امور مربوط برحسب تشخیص وارجاع مقام مافوق.

     

            مسؤول کارگزینی کارکنان: فرشاد رامش

            مدرک تحصیلی: مهندسی کشاورزی

           شماره تلفن داخلی: 213

           پست الکترونیک : wwwfarshad_r681@yahoo.com

     

    شرح وظایف مسؤول کارگزینی

    • انجام کلیه امور استخدامی از قبیل انتصاب، ارتقاء، ترفیع، مرخصی، مأموریت، معذوریت، بازنشستگی، از کار افتادگی و بازخرید کارکنان دانشگاه در کلیه سطوح.
    •  رسیدگی به فرم های پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آن ها.
    •  رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع و بازنشستگی کارکنان دانشگاه.
    •  دریافت و بررسی رونوشت کلیه احکام استخدامی اعم از انتصاب، انتقال، ترفیع و خروج از خدمت واحدهای
    • دانشگاهی جهت انطباق آنها با ضوابط و مقررات مربوط.
    •  تائید احکام صادره از سوی واحدهای دانشگاه پس از حصول اطمینان از صحت مندرجات آنها.
    • اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت وبهبود امور جاری .
    •  انجام امور مربوط به بیمه کارکنان دانشگاه.
    •  همکاری در فراهم آوردن تسهیلات لازم برای استفاده کارکنان از اماکن ورزشی و تفریحات سالم.
    •  همکاری در تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان از قبیل تشکیل شرکت های تعاونی مصرف، مسکن، ایجاد مهدکودک و مهمانسرا و اعطای وام های ضروری و سایر امور رفاهی.
    •  همکاری در تهیه طرح های لازم برای ایجاد تسهیلات جهت اعطاء کمک های نقدی به کارکنان و نظارت بر حسن اجرای این طرح ها.
    •  همکاری در تهیه لوایح دفاعی در مورد شکایت مستخدمین اعم از شاغل و بازنشسته، از کار افتاده و وارث مستخدمین فوت شده جهت طرح در مراجع قضائی وسایر مراجع ذیربط .
    •  شرکت در جلسات و محاکم حل اختلاف و پاسخگویی به شکایاتی که بر علیه دانشگاه طرح می گردد براساس ضوابط و مقررات مورد عمل.
    •  امضای پیش نویس احکام استخدامی نظیر انتصابات، ارتقاء گروه، ماموریت، مرخصی و سایر احکام دانشگاه.
    •  نظارت بر اعمال و اجرای صحیح آئین نامه ها ، دستورالعمل ها و سایر مقررات اداری و استخدامی دانشگاه.
    •  برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی.
    •  نظارت بر صدور احکام استخدامی براساس طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه.
    •  نظارت بر امور کارگزینی و ارائه راهنمائی های لازم به منظور بالا بردن سطح اطلاعات کارکنان تحت سرپرستی.
    •  شرکت در جلسات، سمینارها و کنفرانسهائی که بنحوی با امور اداری و کارگزینی در ارتباط می باشند و تهیه گزارشات لازم برای مقام مافوق در این ارتباط.
    • پیگیری و اجرای مصوبات ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه و انجام سایر امور مربوطه.
    •  انجام سایر امور مربوط بر حسب تشخیص و ارجاع مقام مافوق.

         

    1 2 3 4